niedziela, 4 grudnia 2011

Wymiana?

Dzisiaj znów obudziłem dosyć późno. Nienawidzę wstawać o 11, bo czuję się jakbym zmarnował już cały dzień. Dziwaczne uczucie. Też tak czasem macie?

Kilka dni temu doszedłem do wniosku, że mam za dużo czystych pocztówek. A ile? powiem dopiero wtedy, gdy zakończy się moja loteria na forum. Tak czy inaczej mam zamiar zrobić "szeroką akcję wypisywania kartek". To znaczy, że powrzucam wszystkie czyste kartki, z którymi żal mi się rozstawać na Picassę. Po czym zaproponuję nietypową wymianę z innymi użytkownikami. Będzie to polegało na tym, że wyślę pewnej osobie dwie (lub trzy, jeszcze ie zdecydowałem) pocztówki w kopercie, a on wypisze i wyśle mi tą jedną wybraną. I tak oto po pewnym czasie będę miał i mniej kartek i większość wypisanych! :) Na razie wrzuciłem niewielką część tego co mam.

Szeroka akcja wypisywania kartek

A teraz umieszczam utwór, który ostatnio wpadł mi w ucho.

Brak komentarzy: