niedziela, 15 marca 2015

353. USA, Park Narodowy Wulkany Hawai'i


Pocztówkę dostałem od Alyssy, studentki Uniwersytetu Hawajskiego. Kartka przedstawia jeden z aktywnych wulkanów położonych na terenie Narodowego Parku Wulkany Hawai'i. Park został utworzony w 1916 roku i zajmuje powierzchnię 1348 kilometrów kwadratowych. Charakterystycznym elementem parku są krajobrazy wulkaniczne. W 1980 roku wraz z Parkiem Narodowym Haleakalā został zakwalifikowany jako rezerwat biosfery Hawaii Islands. W 1987 roku Park Narodowy Wulkany Hawaiʻi został również wpisany na listę światowego dziedzictwa UNESCO.

11 komentarzy:

werciarad pisze...

Ostatnio trafiłam na tę kartkę na PC i bez zastanowienia dodałam ją do moich ulubionych. Widok zapiera dech w piersiach. Bardzo podobają mi się wulkany, ale nie chciałabym na żywo widzieć erupcji wulkanu.

Edi pisze...

Przepiękna kartka! Na żywo widziałam z wulkanów Etnę, ale na szczęście nie widziałam erupcji ;)

Kinga On Tour pisze...

Piękna pocztówka, na której widać moc wulkanów. Chętnie bym ją przygarnęła do moich wulkanicznych kartek :)

Unknown pisze...

ale fajna, kolory ma świetne :)

marrlifee pisze...

Super
http://paperlifex33.blogspot.com/

Sawatka pisze...

Mam wrażenie, że dużo się dzieje na tej kartce! Podoba mi się. :)

Rick pisze...

Piękna kartka!

Enny pisze...

Uwielbiam znaczki z USA :)
Interesująca i nietypowa jak dla mnie kartka :) Gratulacje ;)

Grzanka :) pisze...

Pocztówka z Hawajów :)
I to jaka ładna :D

//Zaczynam obserwować i zapraszam do siebie : http://postcrossing-by-zania.blogspot.com/

Ja bez Imienia pisze...

Absolutnie wyjątkowa kartka! Pocztówki ze Stanów często wyglądają podobnie - ta się bardzo wyróżnia :)
Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://optimisticpostcrosser.blogspot.com/
Ja na pewno będę tu zaglądać :)

Unknown pisze...

Wspaniała pocztówka!! Mam sentyment do Amerykańskich pocztówek,a ta bardzo mi się podoba ;-)